söndag 2 maj 2010

oh my good...

i fredags va mamma hemma hos oss å passade alvin så vi gick till carro&daniel å drack lite å tanken va att vi skulel hem när dem andra gick till krogen men vi föll för trycket å åkte med ner.. lika drygt som alltid... på lördagen vaknade alvin kl 6 i vanlig ordning å var vaken till 7 sen decka vi om till 9 då fick mikael gå upp å ta alvin. Dem gick å köpte färska frallor mm å jag fick ligga i sängen till 11.. sen vid 13 tiden tog mikael med sig alvin och åkte ut å maja å jag hade egentid.. Lina hade messat på morgonen å fråga om jag ville komma på karaoke kväll men tänkte knappt frågat mikael då jag trodde att jag skulle behöva tjata men icke sa bara jag e bortbjuden ikväll..ja gå du om du vill... så jag stack till lina vid 19 tiden å där sjung vi för kung å fosterland å det lät fan inte klokt men det va kul...
Idag på morgonen fick jag oxå sova till 11 sen va d upp å ta på sig så traska vi ner till pappa&jag sen käkade vi på sibylla å gick till alla affärer där nere å kolla lite. på vägen hem gick vi till brandstationen å hälsa på alvins farfar.. ja d va en redig tur.. nu e vincent här oxå<3 å så fort alvin ätit klart blir d lekplatsen:=)

tack alla som gjorde denna helgen så rolig.. å tack älskling för du lät mig dra ut med tjejerna å roa mig:=)

nästa helg blir det hotellnatt i grenå bara jag å älsklingen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar