söndag 2 augusti 2009

helg

efter spike hade åkt i fredags åkte jag syster å linda upp till gekås men efter letat efter en parkering i ca 30 min utan framsteg så valde vi att dra till ikea istäöllet..vägen dit har nog aldrig vart så sjukt lång.. å handlade dessutom inte nåt typ..en fårskinnspäls till bebis en papperskorg å påslakan till oss.. älskling messade när jag va iväg å undrade om vi ville köpa en soffa å fåtölj av morre så vi gjorde det det blev så snyggt å våran första gemensamma sak till hemmet.. så fick morre mecka upp lampan i taket oxå såååååå snyggt det blev... å på lördagen tog vi bara det lugnt hela dagen å gick å la oss tidigt.. idag vakna vi vid 11 tiden wooow en hel timmes sov morgon kände mig bakis när jag vakna bara för jag sovit längre än vanligt.. vi cyklade bort å handlade färska frallor å massa gott pålägg å sånt morre hade diskat när vi kom tbx heheh d e lyx å då fick älskling för sig att vi skulle tok städa å så blev det oxå.. möblerade om i vardagsrummet å sovrummet å hjärtat skrubbade golvet med klorin innan han sen skurade det med vanligt medel osv sen åkte han ner till sin lägenhet å hämtade gardiner å micro mm... snart blir vi sambo på riktigt dessutom me like it... vid 19 tiden kom jörgen å lämnade spike daaamn va grinig spike va när jörgen gick å han ligger mest i hallen å sover... imorgon ska vi till mvc på 33v kontroll längtar som tusan faktiskt mäta å lyssna å väga sig å så..chansar på viktuppgång+10 ca nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar